Ny blogg

Ny blogg
Ellapeerlafairy.blogspot.se

söndag 17 november 2013

bildbomb på stallinvigning.

Här kommer en massa härliga bilder på när stallet invigdes då det är klart för att hästarna kan flytta in å sova i sina boxar på nätterna.

Myste med olivfyllda västerbottenostbollar och pommac för att skåla i.

Hästarna verkade mysa på ordentligt och på morgonen var båda hästarna spåniga. Så dom har säkert sovit väldigt gott.

Sååå himmla glad att det äntligen är så klart att hästarna kan bo inne.

Jag har världens bästa föräldrar.

Och min pappa är kung på att bygga stall.
Han har byggt mitt drömstall efter mina önskemål.  Det är mer än perfekt. Det är helt ...ursäkta uttrycket.....fucking amazing.

Tack älskade mor å far.
Vad hade jag varit utan er.





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar