Ny blogg

Ny blogg
Ellapeerlafairy.blogspot.se

onsdag 6 november 2013

boxinvigning å vinterdäck på

Här nedan kommer lite bilder från igår å idag.
Fotade av mor. 
Ella å pärla testade boxen. Dom skoddes idag så praaktiskt att kunna ha båda inne å bara en i kedja i vattenspiltan medan den andra kan stå å mysa i boxen.
Det är pärlas box som dom testar. Ellas box blir mest troligt inflyttningsklar på söndag eller måndag. 
Vilken är typ supersnart å super spännande.
Ellas box har ovanför träet i dörren en bit galler kanske 10cm. Som imte pärla har för att pärla åxå ska kunna kolla ut.

Hästarna har fått vinterpjux på sig idag.
Så nu är dom redo för vintern å att komma igång igen. 
Nu är det bara min jäkla fot som sätter stopp. 
Så fort den e bättre blir det massa stallmys.
Mocka borsta tömköra köra rida.
Å faktiskt ser jag fram emot vintern.
Komma igån med hästarna å lite i allmänhet med livet då det försvann tre månader i gips. 
Så både jag å hästarna behöver komma igång försiktigt.
Speciellt min tant ella som är 21 år ung. Och det passar ju mig väldigt bra då hon å jag är typ i samma form ;-);-)
Så hon å jag ska jobba ihop oss till det perfekta teamet.
Å jag å pärla har jag så många spännande planer å projekt för:-)

Nåja. Nog om detta. 
Lite fina bilder nedan bjuder jag på. :-)
Todilooooo/E















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar