Ny blogg

Ny blogg
Ellapeerlafairy.blogspot.se

tisdag 8 oktober 2013

shopping


Idag har jag å far shoppat:-)
Vi åkte till boden på torpgärdans hästshop.  Varför har jag inte varit där förr? Fantastiskt.....å massa massa man hade kunnat shoppsa:-)


 Vi for dit för att vi skulle köpa bra för hovarna växa å bli hela pulver :-)

Nu hade dom slut det men det var beställt så hon la undan en burk till mig.
Prima.
Sen träffade jag två fantastiska stallbrudar :-) å det var deras släkt som hade hästbutiken....livsfarligt jöh..
Såååååå mycket fint å shoppa.
Massa massa bling bling....ojoj.

Så trevligt att träffa dom där.
Sen blev jag ju superkär i deras amstaff bebis....åååå

Hur som helst.
Det slutade med en hovolja till Ella i väntan på hovpulvret.
Å sen blev det lite häst godis å saltsten.
Sen fick även pärla ett nytt pannband...
Det som är på bilden ovan...
Sååå fint.
Å pärla har ju som nästan inte några..erhm..pannband så :-)

Sen for vi förbi hööks å har beställt ett amigo vintertäcke med hals i 115 till pärla. Så bra att det fanns i den storleken.  Å 400 g foder.
Det blir perfa.

Ella ska få ett likadant i vinter.
Men hennes storlek fanns det så många å hon kommer inte behöva på länge tjockare täcke då hon har päls för typ tre hästar:-)

Nåja.

Imorgon blir det träsk.
Smörja smörja smörja......
Å sen i helgen blir det körning.
Me like:-)

Tills dess....

Toooodiloooo

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar