Ny blogg

Ny blogg
Ellapeerlafairy.blogspot.se

torsdag 17 oktober 2013

stallmys

Hello.
Idag var det egentligen meningen att jag skulle till mina kusar å mysa med dom.
Nu har jag ju såklart lyckats få nackspärr eller nått i de  stilen. Kanske bara sträckt mig hoppas jag. Så det går över fort.

För på söndag ska jag till kusarna å mysa. 

Så tyvärr så måste mor göra det själv. 
Känns lite surt då jag verkligen ville till hästarna å hjälpa till med dom. Då mor å far har annat å göra åxå. 
Känns lite jobbigt att jag inte kan hjälpa till i den grad jag vill. 
Tyvärr.

Nåja.
Inte mycket att göra åt saken för tillfället. 

Korten nedan är fotade när jag å mor hade stor rengöring av kusebusarna. Det var så trevligt å mysigt.

Saknar att kunna göra det jag vill med kusarna.

Puss puss





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar