Ny blogg

Ny blogg
Ellapeerlafairy.blogspot.se

söndag 6 oktober 2013

Travet....

På tisdag ska jag å far till Boden å shoppa bra för hovarna pulver:) till Ella.

Hoppas att det funkar.
Hon ska även få andra dojjer när Hovis kommer nästa gång.
Inga hovar ingen häst.....å Ella ska finnas länge länge länge . Så därför är bara det bästa gott nog...
Tja man gör ju allt för att få behålla sina käraste så länge man kan.

Ska även kolla lite på vintertäcken till både Ella å pärlan.

Sen är planen onsdag eller torsdag träsk å bl.a. Smörja upp lädret å även kolla vad jag inte behöver..........
Som faktiskt skulle underlätta om man sålde då jag har typ ohälsosamt mycket träns....hm...undra hur det kan komma sig :)

Sen i helgen har jag beställt finväder för jag vill verkligen ut på en mysig skrittpromenad i vagn jag å pärlan.


Nåja. Nu natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar