Ny blogg

Ny blogg
Ellapeerlafairy.blogspot.se

fredag 18 oktober 2013

Vinter nu.....nej tack

Massa läskigt vitt ute över den gröna fina gräsmattan.
Det kom lite jättemycket för tidigt. Detta hade ju inte jag planerat.

Jag har ju inte ens hunnit vinterdäcken om kusebusarna.
Så dom vandrar runt i hagen som två flipperkulor typ;)

På söndag så ska jag ut till hästarna å mysa.

Är så jävla less på mitt gips och känna att jag ej kan göra det jag vill med poisarna.

Men jag taggar för den 4 november . Då är planen att gipset  ska väck.
Det är då tolv jävla veckor med gips. Nu är det nog.

Ska försöka få tag i däckverkstaden så flipperkulorna i hagen får dubb å fäste i det läskiga vita som kommit.

Har inte så mycket annat spännande att skriva om.

Jo pärlas täcke har kommit. Ska åka å j
Hämta det på söndag.

Och Ellas hovpulver har kommit.
Just nu är det lite svårt att ta mig till Boden.
Men nästa vecka ska jag dit.

Nåja nu natt.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar