Ny blogg

Ny blogg
Ellapeerlafairy.blogspot.se

måndag 21 oktober 2013

skärmdumpar......

Tja bloggen :-) 
Nu är det så här att jag inte kunde lägga upp alla kort jag fotade när jag var i träsket senast för det går aaaassss segt.

Så jag gjorde en massa skärmdumpar för dom går fort att ladda upp bara för att få ut korten på bloggen. 

Ska byta dom till orginalkorten sen när jag har lite mer tålamod än ikväll ;-);-)

Jag har många fina kort på mor å båda kusarna som ska ut på bloggen men dom går inte att screenshpoota då det blir en gul ruta runt mors huvud....typ tagga denna personen ruta.
Å det e ju ej så kul.

Så dom kommer ut när mitt tålamod är lite längre;-)

Hur ssomhelst så tog vi in å myste med poarna i stallet. 
Min hästabstinens blir bara värre å värre.
Så less på att inte kunna göra nått med mitt förbaskade gips....
Taggar 4 november. Då jag har bestämt att det ska bort. :-)

Vill kunna ta hand om mina djur. Köra
Tömköra å rida borsta å mocka å njuta.
Nu känner jag mig mest otillräcklig och det är en otrevlig känsla.

Men när jag är i firm igen ska jag jaga iväg mor å far över natten nånstans så jag får supermycket stall å hästmys.:-)

Idag var jag å far å köpte vintertäcke med hals till pärlan. Tömhandtag till mina tömmar och ension hovpulver till ellas fötter.
Det är visst är jättebra. Och ellas hovar är inte bra. Dock mycket bättre än dom var i somras. 


På onsdag blir det hästmys likaså lördag å ev söndag.

Så nu blir det en härligt hästig vecka.

Nu adjö./E


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar